خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار عنوان کرد؛

ضرورت افزایش نظارت بر استفاده از کارتخوان در مطب پزشکان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۳۱۳

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: در شرایطی که تمام اصناف از کارتخوان استفاده می‌کنند، فعال نبودن کارتخوان در مطب پزشکان به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و لازم است تعزیرات و علوم پزشکی نظارت بر این موضوع را افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی رحمانی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: پزشکان افرادی علمی و زحمتکش هستند و نباید تصور کرد همه آن‌ها مرتکب تخلف می‌شوند، باوجود این برخی از آن‌ها در مطب‌های خود از کارتخوان استفاده نمی‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: لازم است استفاده از کارتخوان در مطب‌ها فرهنگ‌سازی شود، شرایط نباید به‌گونه‌ای باشد بیماران در کنار رنج بیماری به دنبال پول نقد هم باشند.

وی سپس درباره نمایشگاه پاییزه بیان کرد: باتوجه به در پیش بودن بازگشایی مدارس عرضه لوازم ضروری مانند کیف، کفش، لوازم تحریر و اقلام خوراکی در این نمایشگاه مورد تاکید است.

این مسئول اظهار کرد: همچنین لازم است نظارت تعزیرات بر واحدهای عرضه کننده لباس فرم مدارس هم افزایش پیدا کند تا لباس‌ها با قیمت مناسب و باکیفیت ارائه شود و شاهد قیمت‌های بالا با کیفیت پایین نباشیم.

وی اضافه کرد: وضعیت قیمت سرویس‌های مدارس هم باید زودتر تعیین تکلیف شود و قیمت مشخص اعلام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز