خبرگزاری کار ایران

در مرودشت رخ داد؛

دستگیری قاتل 3 نفر در کمتر از 48 ساعت

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۱۵۳

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری قاتل فراری با تلاش پلیس کمتر از 48 ساعت در یکی از محلات این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ فرشید زینلی در تشریح این خبر گفت: دو روز پیش (28مرداد) فردی در یکی از محلات مرودشت ۳ نفر را با سلاح کلت کمری به قتل رسانده و متواری شد که بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتل فراری در دستور ویژه پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، از نخستین ساعات وقوع این جنایت، دستگیری متهم با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفته و اقدامات فنی گسترده‌ای به منظور شناسایی محل اختفای وی آغاز شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: سرانجام کمتر از 48 ساعت با پیگیری شبانه روزی فرمانده انتظامی شهرستان، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند قاتل را در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر و یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه 12 تیر نیز کشف کردند.

سرهنگ زینلی با اشاره به اینکه در سوابق متهم دستگیر شده ارتکاب یک مورد قتل در سال ۹۶ و محکومیت به قصاص وجود داشته که با  جلب رضایت اولیای دم  از زندان آزاد شده است، خاطرنشان کرد: این قاتل 26 ساله به قتل جوان  26 ساله به دلیل اختلاف حساب و قتل برادر و خواهر زن برادرش 26 و 24 ساله به دلیل اختلاف خانوادگی اعتراف کرد که در این راستا متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت تا پس از تکمیل پرونده تحویل مقام قضایی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز