خبرگزاری کار ایران

۸۳ هزار و 5۰۰ نفر تحت پوشش بازنشستگی آذربایجان شرقی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۳۴۱

مدیر صندوق بازنشستگی استان آذربایجان شرقی، گفت: ما دومین صندوق بیمه‌ای کشور هستیم که ۸۳ هزار و 5۰۰ نفر تحت پوشش صندوق استان هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، طاهره احمدزاده، در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه صندوق بازنشستگی مسئولیت و رسالت خدمات رسانی به بازنشستگان کشوری را دارد گفت: تمام تلاشمان این است که بالاترین سطح از نیازهای اقشار تحت پوشش را پاسخ دادیم.

با اشاره به ورود صندوق بازنشستگان در حوزه های مختلف، اظهار داشت: مهمترین هدف تشکیل صندوق انجام خدمات بهداشتی و درمانی، کمک های معیشتی و رفاهی است که در کنار پرداخت حقوق به جامعه تحت پوشش ارائه می شود.

با تاکید بر اینکه به دنبال تامین منابع با سرمایه گذاری در شرکت ها هستیم، خاطرنشان کرد: ما دومین صندوق بیمه ای کشور هستیم که ۸۳ هزار و 5۰۰ نفر تحت پوشش صندوق استان هستند.

گفت: اعطای تسهیلات خدمات بیمه ای وام ضروری نسبت به سال قبل ۱۰۰ درصد افزایش داشته و امسال حدود 5 هزار و ۴۰ نفر از وام ضروری ۳۰ میلیونی با سود 4درصدی استفاده کرده اند.

 وی افزود: برای ثبت نام این تسهیلات بازنشستگان تحت پوشش صندوق  باید به صورت اینترنتی در آدرس این صندوق https://www.cspf.ir/درخواست خود را ثبت کنند.

همچنین مبلغ ۲۵ میلیون وام ازدواج به یک هزار و ۲۰۰ نفر از فرزندان بازنشسته اعطا شده که با افزایش ۴۰ درصدی به ۳۵ میلیون رسیده است.

وی در تشریح دیگر تسهیلات صندوق گفت: همچنین وام همپاد برای پایان نامه فرزندان بازنشسته در نظر گرفته شده که برای دوره های کارشناسی ارشد ۶ و دکترا ۸ میلیون اختصاص یافته است.

اضافه کرد: علاوه بر کمک هزینه تحصیلی، کمک های خرید رفاهی، کمک هزینه ایرانگردی جهانگردی با تخفیف ۵۰ درصدی و خرید کفش ملی با تخفیف ۱۲درصدی ارائه می شود.

همچنین دو قرارداد سرمایه گذاری کلنگ زنی واحد ۵هزار دامی کشت صنعت سراب و واحد بازتوانی نیروگاه تبریز با مبلغ ۱۸هزار میلیارد سرمایه گذاری به عنوان یک صنعت استراتژیک تعریف شده است.

وی در پایان  با بیان اینکه بر این باوریم که بازنشستگان ۳۰ سال عمر و جوانی خود را در مسیر جبهه مقاومت و خدمات رسانی به مردم صرف کرده اند، افزود: هدف ما کمک بهبود معیشت بازنشستگان هست و‌ صادقانه تلاش می‌کنیم مشکلات آنها بهبود یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز