خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری استان خبر داد :

جابجایی بیش از ۱۱ هزار زائر اربعین از مبدا لرستان به مرز مهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۹۹۹

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: از ۲۷ مرداد تا ۸ شهریور ماه، ۱۱ هزار و ۷۹۶ زائر عتبات عالیات با ناوگان حمل و نقل عمومی استان به مرز مهران جابجا شدند.

 به گزارش ایلنا ، مرتضی شیروانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای اجرای دستورالعمل های ابلاغی و تلاش شبانه روزی کارکنان، فعالان و صنوف حمل و نقل عمومی مسافر استان، از  ۲۷ مرداد تا ۸ شهریور ماه، ۱۱ هزار و ۷۹۶ زائر عتبات عالیات با ناوگان حمل و نقل عمومی استان به مرز مهران جابجا شدند.

وی با بیان اینکه این تعداد زائر در قالب ۵۶۷ سفر با اتوبوس و مینی بوس و سواری کرایه جابجا شده اند، افزود: تعداد ۴ هزار و ۹۹۳ نفر از زائران با ۱۵۱ دستگاه اتوبوس، ۶ هزار و ۷۳۴نفر نیز با ۳۹۸ دستگاه مینی بوس و ۶۹ زائر با ۱۸ دستگاه سواری کرایه به مرز مهران منتقل شده اند.

 شیروانی بیان کرد: در تعداد سفرهای امسال با ۵۶۷ سفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۴۲۹ ، ۳۲  درصد افزایش و تعداد جابجایی زائرین امسال  با ۱۱ هزار و ۷۹۶ نفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۹ هزار و ۴۳۷ نفر ، ۲۵ درصد افزایش داشته است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی لرستان تصریح کرد: در حال حاضر گشتهای راه و ترابری به صورت شبانه روزی در پایانه های مسافربری و شرکت های حمل و نقل مسافر و همچنین در طول محورهای مواصلاتی استان با همکاری پلیس راه حضور داشته و بر روند تردد، ایمنی محورها و نحوه خدمت رسانی به زائران نظارت دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز