خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کار البرز تاکید کرد؛

لزوم کاهش زمان رسیدگی در هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف کارگری

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۹۰۴

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با حضور سرزده در ادارات شهرستان‌های فردیس و جنوب کرج، ضمن دیدار با رئیس و کارکنان ادارات، در جلسات هیئت حل اختلاف و تشخیص اختلافات کارگری و کارفرمایی دو شهرستان حاضر و بر روند رسیدگی دعاوی نظارت کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، عبدالله دارایی با حضور در شهرستان‌های فردیس و جنوب کرج، در جلسات رسیدگی اختلاف کارگری و کارفرمایی حل اختلاف و تشخیص، ضمن نظارت بر روند رسیدگی به دعاوی بر ضرورت دقت و سرعت در رسیدگی در هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف تاکید کرد.

دارایی در این نظارت گفت: اعضای هیئت رسیدگی کننده ضمن اینکه باید تمام دقت لازم در بررسی‌های خود را در قضاوت عادلانه و منطبق با قانون در نظر بگیرند، کاهش زمان رسیدگی و جلوگیری از اطاله دادرسی در اولویت باشد.

دارایی در ادامه گفت: باید با مدیریت درست جلسات، اطلاع رسانی‌های مناسب برای زمان‌های رسیدگی به دعاوی و پیگیری حضور به موقع طرفین دعوا از اطاله دادرسی جلوگیری شود. به هیچ وجه نمی‌پذیریم مراجعین به دلایل مختلف در ادارات اجرایی معطل شوند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی در این بازدید، ضمن گفت‌وگو با کارکنان شهرستان‌های فردیس و جنوب کرج، مسائل آنان را بررسی و در برخی موارد دستورات رسیدگی صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز