خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان همدان خبرداد؛

جابه‌جایی بیش از ۱۸ هزار زائر اربعین به پایانه‌های مرزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۴۲۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از جابه جایی بیش از ۱۸ هزار نفر زائر از مقصد استان همدان به پایانه‌های مرزی مهران و خسروی خبر داد و گفت: از ابتدای طرح اربعین تا جمعه_۱۷ شهریورماه، ۱۸ هزار و ۵۰۰ مسافر از همدان به پایانه‌های مرزی اعزام شدند.

به گزارش ایلنا از همدان، مهرداد آهکی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تلاش شبانه روزی کارکنان، فعالان و صنوف حمل و نقل عمومی مسافر استان، ۱۸ هزار و ۵۰۰ زائر عتبات عالیات با ناوگان حمل و نقل عمومی استان به مرزهای مهران و خسروی جابجا شدند.

وی تصریح کرد: این تعداد جابه جایی زائرین به مرزهای مهران و خسروی در قالب ۱۳۵۰ دستگاه ناوگان عمومی (اتوبوس و مینی بوس) صورت پذیرفته است.

آهکی با تأکید براینکه استان همدان بیشترین میزان جابه‌جایی زائران توسط ناوگان حمل و نقل عمومی را داشته است، افزود: تدابیر لازم برای موج بازگشت زائران اربعین اندیشیده شده است و در صورت بازگشت تدریجی تا چهار روز بعد از اربعین نیز ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان در خدمت زائرین خواهد بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خاطرنشان کرد: تعداد زیادی اتوبوس و مینی‌بوس از پایانه همدان به مرزهای خسروی و مهران اعزام شدند که در بازگشت زائران نیز خدمات رسانی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز