خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی خبر داد؛

عبور موفقیت آمیز نیروگاه شهید رجایی قزوین از پیک تابستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۸۳۸

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی قزوین گفت: برنامه‌‎ریزی صحیح، انجام کامل برنامه‌های تعمیراتی و دقت لازم در بهره‌برداری از واحدها عامل اصلی گذر موفقیت آمیز نیروگاه شهید رجایی در پیک تابستان 1402 است.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل موتابها با اشاره به گذر موفقیت آمیز از پیک تابستان 1402 گفت: فصل تابستان به دلیل افزایش تقاضای مصرف انرژی الکتریکی به ویژه در مصارف خانگی، از اهمیت بالایی در صنعت نیروگاهی برخوردار است، به همین دلیل پیش از آغاز تابستان امسال و از مهرماه سال گذشته برنامه‌های ویژه تعمیراتی تدوین شد.

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی قزوین ادامه داد: با اجرای برنامه‌های تعمیرات واحدهای سیزده گانه، رفع اشکالات موجود و اجرای برنامه‌های پیشگیرانه، واحدهای این نیروگاه در سطح بالای آمادگی قرار گرفت.

رئیس هیات مدیره نیروگاه شهید رجایی افزود: با توجه به تغییرات آب و هوایی و گرمای زودهنگام هوا و با هدف کسب آمادگی حداکثری در تابستان، مهم ترین فعالیت‌های مربوط به آمادگی واحدها برای تولید در این فصل را بلافاصله در پایان روزهای تعطیل عید نوروز، آغاز شد تا با تولید حداکثری آماده خدمت رسانی به هموطنان باشیم.

وی عنوان کرد: با اقدامات صورت گرفته در پنج ماهه نخست امسال میزان آمادگی تولید در نیروگاه با افزایش 2.6 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بود.

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی با اشاره به تاثیر اقدامات صورت گرفته برای کسب آمادگی تولید در پیک تابستان 1402 گفت: اقدامات صورت گرفته برای آمادگی تابستان، با تلاش تمامی کارکنان به انجام رسید که این فعالیت ها علاوه بر دست یابی به اهداف تولید، موجب بهبود شاخص‌های مربوط به کاهش مصرف آب، کاهش مصارف داخلی، افزایش تولید و آمادگی منجر شده است.

نیروگاه 2042 مگاواتی شهید رجایی قزوین با تولید سالیانه 12میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی نقش مهمی در تامین برق کشور و پایداری شبکه سراسری در پیک تابستان 1402 داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز