خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی:

هوای استان قزوین تا یک هفته آینده خنک است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۱۸۸

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین از ادامه استقرار هوای خنک براساس نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای تا هفته آینده در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مریم بهروزی با اعلام این خبر گفت: براساس نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای، طی امروز و فردا با توجه به نفوذ زبانه های پرفشار،‌ ضمن کاهش نسبی دما گاهی وزش بادهای شمالی را پیش رو خواهیم داشت.

به گفته این کارشناس هواشناسی، طی همین مدت و در ارتفاعات شمالی استان پدیده مه با احتمال بارش پراکنده هم وجود دارد.

بهروزی تصریح کرد: برای امروز و در ساعات بعدازظهر با توجه به گذر تراز میانی جو، در پاره ای از مناطق استان به ویژه بخش های جنوبی مانند بویین زهرا گاهی وزش بادهای لحظه ای شدید با احتمال گرد و خاک نیز پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: برای روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده نیز شاهد جوی به نسبت پایدار در سطح استان خواهیم بود.

بهروزی ادامه داد: در شبانه روز گذشته شهرستان های قزوین با ۱۲ و آبیک با ۳۴ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین مناطق استان بودند و بیشینه دمای هوای قزوین نیز طی این مدت ۳۳ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز