خبرگزاری کار ایران

۶۰ هزار اسکان موقت و اضطراری زائران در مساجد و حسینیه‌های مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۳۳۸

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: مجموع اقامت موقت و اضطراری در مساجد، حسینیه‌ها، مدارس علمیه و اماکن وقفی که در اختیار زائران قرار گرفته به ۶۰ هزار نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حجت‌الاسلام محمد احمدزاده در نشست خبری قرارگاه عملیاتی زائران دهه آخر صفر اظهار کرد: مجموعه اماکن وقفی در دهه پایانی صفر در خدمت زائران قرار گرفته است. ۶۴ ایستگاه و ‌موکب در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در محورهای منتهی به مشهد خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی بیان کرد: مجموع اقامت موقت و اضطراری در مساجد، حسینیه‌ها، مدارس علمیه و اماکن وقفی که در اختیار زائران قرار گرفته به ۶۰ هزار نفر رسیده است. ظرفیت اسکان تقریبا تکمیل شده و از مردم درخواست می‌کنیم هر ظرفیتی دارند در اختیار زائران قرار دهند. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مساجد توسط قرارگاه هم محله امام رضا(ع) راهبری می‌شوند که کمک همشهریان را در خدمت گرفته و هم‌افزایی بسیار خوبی در خدمت‌رسانی به زائران شکل داده‌ است.

احمدزاده عنوان کرد: در مواکب منتهی به مشهد ۱۰۰ هزار بطری آب معدنی توزیع شده و خدمات بهداشتی و درمانی انجام می‌شود. ۱۱۰ نفر خواهر و برادر مبلغ و روحانی هم کار تبلیغ را انجام می‌دهند. ۵۰۰ برنامه سخنرانی، توزیع ۲۰ هزار محصول فرهنگی و توزیع ۵۰۰ هزار صبحانه، ناهار، شام و میان‌وعده از جمله اقدامات ما بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز