خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

بهزیستی تنها متولی مناطق حاشیه‌ای نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۸۵۴

مدیر کل بهزیستی لرستان گفت: بهزیستی تنها متولی مناطق حاشیه‌ای نیست.

همایون عمودی زاده در گفت و گو با ایلنای لرستان اظهار کرد: اورژانس اجتماعی خدمتی تخصصی است که بهزیستی لرستان به صورت فوریت و با در دسترس بودن کارشناسان زبده مددکاری و روانشناسی در اختیار افراد نیازمند این تخصص قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: عموماً جامعه هدف اورژانس اجتماعی بیشتر مربوط به خشونت‌های خانگی، کودک آزاری، همسر آزاری، سالمند آزاری و معلول آزاری است.

مدیر کل بهزیستی لرستان گفت: در اورژانس اجتماعی بهزیستی استان، ۱۲۰ کارشناس به صورت شبانه‌روز حضوری و آنکال به متقاضیان خدمات ارائه می‌دهند.

عمودی زاده بیان کرد: وقتی یک بحث اورژانسی رخ می‌دهد و خشونتی اتفاق می‌افتد لاجرم فرد آسیب دیده باید از آن محیط منفک و به مکان دیگری انتقال داده شود.

وی افزود: در این راستا یک مرکز اقامتی برای نگهداری کودکان خیابانی  و زن آسیب دیده و در معرض آسیب در نظر گرفته شده که هم‌اکنون ۱۳۴ نفر در این مکان نگهداری می‌شود.

مدیر کل بهزیستی لرستان اضافه کرد: همچنین به‌رغم اینکه بهزیستی تنها متولی مناطق حاشیه‌ای نیست اما در این مناطق حاشیه‌نشین و آسیب‌پذیر خود را ارائه می‌دهد.

عمودی زاده یادآور شد: در طرح ۲۰۲۰ سازمان بهزیستی لرستان نسبت به سایر دستگاه‌ها بهترین عملکرد را دارد و به طور جدی در مناطق حاشیه‌ای خدمات اجتماعی خود را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز