خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها خبر داد؛

تدوین سند چشم انداز 20 ساله و برنامه راهبردی و عملیاتی شهر بجنورد برای نخستین بار

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۸۸۷

نماینده خراسان شمالی در شورای عالی استان‌ها، گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد و بررسی و پایش وضع موجود شهر و تصویب اجرای این طرح در کمیسیون برنامه و بودجه، سند راهبردی و عملیاتی شهر و شهرداری بجنورد در برنامه در قالب یک برنامه میان مدت و چشم نداز بیست ساله در حال تدوین است.

به گزارش ایلنا، یوسف مغروری گفت: تنظیم یک چارچوب راهبردی برای اتخاذ تصمیمات در حوزه مدیریت شهری به منظور مواجهه با چالش‌های آتی در بازه زمانی میان‌مدت و همچنین سند چشم‌اندار ۲۰‌ساله شهری مهمترین هدف اجرای طرح است.

وی خاطر نشان کرد: هماهنگ کردن اقدامات همه دستگاه‌های اجرایی در زمینه اداره شهر و بسترسازی برای تحقق مدیریت یکپارچه شهری، فراهم آوردن برنامه عمل شهرداری، به‌عنوان یک نهاد عمومی با لحاظ ویژگی‌های محیطی درونی و بیرونی سازمان، مبتنی بر رویکرد راهبردی و همچنین تعیین نقش شهرداری در نیل به چشم‌انداز و راهبردهای توسعه شهر از دیگر اهداف این سند است.

مغروری اظهار داشت: فراهم آوردن بستر مشارکت فعال تمامی گروه‌های ذی‌نفع شهری شامل سازمان‌های مردم‌نهاد، بخش خصوصی، متخصصین مرجع شهرسازی و مدیریت شهری از مهمترین سیاست‌های و رویکردهای شورا و شهرداری در اجرای این طرح است.

وی از تمامی همشهریان و دغدغه مندان و متخصصان خواست در تدوین هرچه‌ بهتر و کمک نقص این طرح، شورا و شهرداری و کارگروه‌های تخصصی ۵ گانه ذیل ستاد مرکزی را یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز