خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه ویژه بازگشایی مدارس در خرم‌آباد گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۹۸۶

مدیرکل صمت لرستان گفت: نمایشگاه ویژه بازگشایی مدارس در خرم‌آباد با بیش از ۱۰۰ غرفه گشایش یافت.

به گزارش ایلنا،  بهمن جعفری روز یکشنبه - بیست و شش شهریورماه - در حاشیه بازدید از نمایشگاه بازگشایی مدارس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به آغاز بازگشایی مدارس، با هماهنگی‌های صورت گرفته، نمایشگاه ویژه بازگشایی مدارس در نمایشگاه بین‌المللی خرم‌آباد گشایش یافت.

وی افزود: این نمایشگاه از امروز بازگشایی شده و تا ۳۱ شهریور‌ ماه ادامه دارد که علاقمندان می‌تواند همه روزه برای خرید اقلام مورد نیاز مدارس به این نمایشگاه مراجعه‌ کنند.

مدیرکل صمت لرستان تصریح کرد: ۹۰ غرفه در نمایشگاه ویژه بازگشایی مدارس برپا شده که ۷۵ شرکت تولیدی و صنفی استان و ۱۵ شرکت از استان‌های دیگر شامل کیف و کفش دانش‌آموزان، نوشت‌افزار و سایر اقلام مورد نیاز مدارس است که با قیمتی کمتر از بازار و حدود ۲۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

جعفری با اشاره به کیفیت نوشت‌افزار عرضه شده در نمایشگاه، گفت: تلاش شده تا نوشت‌ افزارهای با کیفیت خوب عرضه شود که هدف از برپایی نمایشگاه، دسترسی راحت خانواد‌ه‌ ها برای خرید اقلام ویژه مدارس است.

وی بیان کرد: تولیدات نوشت‌افزار ایرانی نیز در نمایشگاه عرضه می‌شود که حمایت از کالای ایرانی مدنظر قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز