خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر هیئت نظارت شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد:

برگزار کنندگان انتخابات باید راهبردهای رهبری را به درستی اجرا کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۰۸۷

با بخشداران متخلف انتخاباتی برخورد می‌شود

رئیس دفتر هیئت نظارت شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که مجریان و ناظران انتخاباتی باید راهبردهای رهبری را اجرا کنند و اجرا کردن این راهبردها از تکالیف اصلی مجریان و ناظران انتخاباتی است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سیدمهران جوکار" در دومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم انتخاباتی این استان، اظهارداشت: همه کسانی که با موضوع انتخابات سر و کار دارند، راهبرد‌هایی را که مقام معظم رهبری فرمودند باید اجرا کنند چراکه تکالیف ما بعنوان مجریان و ناظران انتخاباتی، اجرای دقیق همین راهبرد‌ها است.

وی گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد برخی از مجموعه‌های مدیریتی به قانون پایبند نیستند و متاسفانه بخاطر انتخابات، برخی جابجایی‌ها و واگذاری پُست‌های سازمانی، انتخاباتی و در راستای حمایت از یک کاندیدای احتمالی در انتخابات پیش رو است.

رئیس دفتر هیئت نظارت شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه باید به این دسته از مدیران براساس قانون، تذکر جدی داد و برخورد قاطع کرد، خاطرنشان کرد: ایجاد رقابت صحیح و مشارکت بیشتر مردم در انتخابات باید اجرایی شود.

جوکار، بدون اشاره به نام فرد یا افرادی، یادآور شد:  بخشداران استان باید در ارتباط با انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی نقش بی طرفی خود را به نحو شایسته‌ای را انجام داده و اگر بخشداری خارج از ضوابط و قوانین اداری، تخلفی انجام دهد با او برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز