خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار ایلام:

ترویج فرهنگ کتابخوانی از ارکان توسعه فرهنگی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۳۸۹

معاون سیاسی استانداری ایلام گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از مهمترین ارکان توسعه فرهنگی است.

به گزارش ایلنا از ایلام،  محمدسبحان حسنی روز چهارشنبه ۵ مهر‌ماه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان ایلام در سالن جلسات شهید سلیمی استانداری‌ ایلام گفت: ایران از پیشینه غنی بالایی در حوزه فرهنگ برخوردار است، لذا جامعه‌ای که از فرهنگ غنی برخوردار باشد بدون شک دارای قدرت بیشتری در ابعاد مختلف است.

وی اظهار کرد: فرهنگ یکی از مهمترین اولویت‌ها برای هر کشوری است و بر همین اساس دستگاه‌های متولی حوزه فرهنگ باید نقش خود را به‌خوبی ایفا کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در ادامه با اشاره به ترویج فرهنگ کتابخوانی در سطح جامعه افزود: توسعه زیرساخت‌های این حوزه در جهت ارتقای فرهنگ تاثیرگذار است.

حسنی، با تأکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام گفت: اولویت دولت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است و در این زمینه باید تکمیل پروژه‌های مربوط به کتاب و کتابخوانی با سرعت بیشتری دنبال شود‌.

معاون استاندار ایلام با بیان‌اینکه فراهم کردن شرایط برای استفاده عموم از کتاب و کتابخوانی در جهت بالابردن سطح آگاهی جامعه اثرگذار است، گفت: دستگاه‌های مربوطه در جهت رفع نیازمندی‌های حوزه فرهنگ در بخش‌های مختلف تلاش مضاعف داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز