خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی خبر داد؛

استقرار قاضی ویژه در پلیس آگاهی ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۴۰۵

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از استقرار قاضی ویژه در مقر پلیس آگاهی‌ مرکز استان برای صیانت از اموال مردم خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناصر عتباتی بیان کرد: با توجه به افزایش غیرمتعارف پرونده‌های جعل و کلاهبرداری در مرکز استان که عده‌ای از افراد فرصت طلب و شیاد با سوءاستفاده از حسن نیت و سادگی شهروندان با توسل به وسایل متقلبانه اقدام به بردن اموال آنها می‌کردند موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی افزود: در راستای صیانت و حفاظت از اموال اشخاص و شهروندان و همچنین در جهت پیشگیری از وقوع این جرایم با برنامه ریزی به عمل آمده و هماهنگی‌های لازم یک نفر از دادیاران دادسرای ارومیه در محل پلیس آگاهی مرکز استان تحت نظر یکی از معاونین دادستان مستقر شد.

عتباتی اضافه کرد: با استقرار این قاضی ویژه به صورت موردی شکایت‌های مراجعین بررسی و دستورات لازم در جهت حفظ اموال آنها و تعقیب مرتکبین صادر شود.

رئیس کل دادگستری استان مهمترین هدف از استقرار این قاضی ویژه در پلیس آگاهی را جلوگیری از تضییع اموال اشخاص عنوان کرد و گفت: دستگاه قضایی استان برخورد قاطع و بازدارنده‌ای با کسانی که چشم طمع به اموال مردم را دارند خواهد داشت.

عتباتی در پایان از شهروندان خواست؛ با هوشیاری از اموال خود مراقبت کرده و فریب این فرصت طلبان را نخورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز