خبرگزاری کار ایران

انهدام شبکه تروریستی وابسته به داعش در کرمان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۲۰۷

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان گفت: در پی اقدام مشترک و دوباره سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه این استان، یکی از شبکه‌های تروریستی داعش در کرمان شناسایی و هفت نفر از اعضای آن دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری استان کرمان، مهدی بخشی روز سه شنبه در تشریح جزییات این خبر افزود: در پی رصد اطلاعاتی و اقدام عملیاتی مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات کرمان و سازمان اطلاعات سپاه استان، در اقدام روزهای اخیر مجدد گروه تروریستی داعش مورد ضربه قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این عملیات یکی از شبکه‌های این گروه تروریستی که آماده اقدام عملیاتی و ایجاد ناامنی در کشور بود در استان کرمان شناسایی شد و مورد ضربه قرار گرفت.

این مقام ارشد قضایی در کرمان افزود: این تروریست ها مترصد دریافت مأموریت و اجرای عملیات تروریستی در عمق کشور بودند که به حول و قوه الهی قبل از هر اقدامی در تور اطلاعاتی نهادهای امنیتی این استان قرار گرفته و بازداشت شدند.

بخشی تصریح کرد: پرونده ای در این خصوص تشکیل و ان شاالله در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

مدعی العموم در استان کرمان افزود: سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای متخاصم در چندین مرحله در ماه اخیر قصد داشتند در صورت ناکامی در راه‌اندازی آشوب و اغتشاشات، با بهره‌گیری از ظرفیت عناصر تکفیری موجی از ناامنی را در داخل کشور ایجاد کنند که با هوشیاری و اقدام به موقع خنثی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز