خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری استان خبر داد؛

خط کشی ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر از راه‌های لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۴۷۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: طی شش ماهه سال جاری، ۷ نقطه پرتصادف در شهرستان های خرم آباد، ازنا، چگنی و سلسله حذف شده است.

به گزارش ایلنا، مرتضی شیروانی روز چهار شنبه - دوازده مهر ماه - در جمع خبرنگاران به عملکرد اداره ایمنی و حریم راه استان در شش ماهه نخست امسال اشاره کرد و اظهارداشت: در این مدت با هدف ایمن سازی راه های استان، ۷ نقطه پرتصادف در شهرستان های ازنا (تقاطع مومن آباد،تقاطع گرجی،تقاطع دربند،تقاطع پیرعباد)، شهرستان خرم آباد(ریگ سفید)، شهرستان چگنی (میش کر)،شهرستان سلسله (چشمه سرده) حذف، همچنین ۲ هزار ۷۰۰ کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان لرستان خط کشی شده است.

وی افزود: در این مدت ۳هزار ۹۸۴عدد تابلو و علائم اخطاری و انتظامی ، ۱۱۱ عدد تابلوی اطلاعاتی و مسیرنما، ۱۱هزار و ۷۳۲ عدد چشم گربه ای، ۳ هزار و ۱۷۱ عدد استوانه ایمنی، ۸۲۹ عدد بشکه ایمنی ، ۲۷۵ عدد شیار لرزاننده و هزار و ۲ هزار و۸۱۶ عدد سرعتکاه در طول محورهای استان نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: نصب دوعددبرج نوری شهرستان بروجرد و یک نقطه روشنایی طولی هولاندشت خرم آباد، نگهداری و بروزرسانی ۱۴۲ کیلومتر روشنایی موجود در طول محورهای استان از دیگر اقدامات شاخص استان بوده است، و از سوی دیگر با تشکیل اکیپ های نظارت روشنایی، به صورت روزانه وضعیت روشنایی در سطح شهرستان ها رصد و مورد ارزیابی قرار می گیرد که درصورت مشاهده نقص و یا خاموشی بلافاصله عملیات رفع نقص انجام می‌شود.

شیروانی به حفاظ های نصب شده در محورهای استان اشاره کرد، افزود: در راستای ایمنی راه ها نیز در این مدت ۶۰ کیلومتر نیوجرسی ۴متری تهیه و نصب و ۲هزار و ۷۱۳ عدد نیوجرسی آشکار سازی شده است، همچنین ۵ کیلومتر گاردریل تهیه و نصب و ۳ هزار و ۷۲۶ عدد آشکارسازی شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۸۲۸ پرونده در حوزه حریم راه طی شش ماه اخیر بررسی شده است، گفت: از این تعداد برای ۵۷۱ پرونده  مجوز صادر و با ۳۸۶ پرونده مخالفت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز