خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن استان:

73 درصد خانه‌هایی روستایی قزوین مقام‌سازی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۱۴۹

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین گفت: مقام‌سازی یکی از برنامه‌های بنیاد مسکن برای واحدهای روستایی است و در این راستا تاکنون 73 درصد خانه‌های روستایی استان مقام‌سازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فرهاد سبحانی گفت: در سال گذشته مقام سازی 4 هزار واحد مسکن روستایی برای استان ابلاغ شده که تاکنون 2 هزار و 634 مورد آن محقق شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین عنوان کرد: طرح هادی سند توسعه روستاها به شمار می‌آید و از این رو مطالعه و اجرای طرح‌ها دارای اهمیت است و در این راستا تاکنون 799 طرح هادی برای روستاهای استان پس از مطالعه تصویب و 340 طرح هم بازنگری شده است.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته 204 طرح هادی روستایی در 474 روستای استان اجرا شده که شامل 615 هزار مترمربع آسفالت، زیرسازی و سنگ‌فرش است.

این مسئول اضافه کرد: اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها در مجموع یک‌هزار و 131 میلیارد ریال بود.

سبحانی بیان کرد: برای سال جاری 109 طرح هادی روستایی در استان به تصویب رسیده که برای اجرای آن‌ها به 7 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی اظهار کرد: همچنین در طول سال گذشته 2 هزار و 120 واحد روستایی سند مالکیت صادر شده و مجموع واحدهای دارای سند در روستاها به 63 هزار مورد رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز