خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۴۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در رودبار

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۹۲۵

فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۴۱۳ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر طی ۶ ماهه گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ عیسی روشن‌قلب به تشریح اقدامات پلیس شهرستان رودبار در ۶ ماهه گذشته و کشفیات مربوطه پرداخت و اظهار کرد: در شهرستان رودبار ۴۱۳ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر به تفکیک ۳۱۵ کیلو و ۷۲۸ گرم تریاک، یک کیلو و ۲۶۳ گرم هروئین، ۲۹ کیلو و ۸۸۹ گرم شیشه و ۶۶ کیلو و ۶۲۰ گرم حشیش کشف و ۶۵۹ نفر نیز در این رابطه دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در این راستا به دستگیری ۲۸۸ سارق و کشف ۱۸۱ فقره سرقت در شهرستان رودبار اشاره کرد و گفت: ۱۱۰ هزار و ۳۵۰ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۲ هزار میلیارد ریال کشف و ۱۲۵ قاچاقچی در این خصوص دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار افزود: ۵ هزار و ۲۳۱ واحد صنفی در شهرستان رودبار مورد بازدید قرار گرفته که به ۳ هزار و ۲۲۸ واحد تذکر ابلاغ و ۱۰۷ واحد صنفی متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

سرهنگ روشن‌قلب گفت: برابر هماهنگی‌های به عمل آمده با مرجع قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، ۱۷۷ دستگاه موتورسیکلت و ۶۹۵ دستگاه خودرو به دلایل سرقتی بودن، داشتن دستور قضائی، عدم رعایت قوانین و مقررات، بی نظمی در عبور و مرور، حمل کالای قاچاق و مواد مخدر، انجام سرقت و جابجایی اموال سرقتی توقیف شدند.

وی در پایان به برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی به شهروندان به منظور تنویر افکار عمومی و پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسؤولان محلی، ائمه جمعه، فرماندار، بخشداران و دهیاران اشاره کرد و گفت: به منظور شنیدن سخنان مردم و رفع مشکلات انتظامی آنها در ۶ ماهه گذشته، ۳۰ مرحله جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز