خبرگزاری کار ایران

وزیر کار به یزد سفر می‌کند/ قرعه‌کشی واگذاری زمین‌های طرح جوانی جمعیت

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۳۶۰

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فردا به‌منظور افتتاح چندین طرح صنعتی و عمرانی و حضور در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان به یزد سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، سید صولت مرتضوی به‌ منظور آغاز عملیات اجرایی طرح‌های مجتمع صنعتی ‌معدنی سنگ‌آهن مرکزی ایران-بافق، افتتاح نیروگاه ۲۵ مگاواتی اول، افتتاح پرعیارسازی چهار میلیون تُنی و کلنگ‌زنی کارخانه کنستانتره ۱/۲ میلیون تُنی نوظهور در آنومالی شمالی به یزد سفر می‌کند.

بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران، افتتاح فاز یک جاده بافق ـ بهاباد، بازدید از پیت چغارت و کارخانه‌های شرکت سنگ‌آهن مرکزی، آغاز عملیات اجرایی مجموعه مسکن کارگری، افتتاح فاز نخست مجموعه آب‌درمانی و فاز یک مجموعه تفریحی مهارتی ـ حرکتی و کلنگ‌زنی فاز ۲ این طرح، از دیگر برنامه‌های وزیر کار در سفر به استان یزد است.

مرتضوی در این سفر دو روزه همچنین در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان و نشست اعضای شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان یزد شرکت و در مراسم قرعه‌کشی واگذاری زمین‌های طرح جوانی جمعیت این استان نیز حضور خواهد یافت.

آیین تجلیل از «علی مشاهیری» از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت استان یزد نیز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن تربیت معلم شهید پاک‌نژاد شهر یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز