خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

استقرار نگهبان و پلیس یاران در محله‌ها تاثیر بسزایی در کاهش جرائم و افزایش امنیت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۲۲۶

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: استقرار نگهبان در تمامی محله های استان عاملی بسیار موثر در افزایش امنیت و کاهش جرائمی همچون سرقت، محسوب می‌شود که انتظار می‌رود در این راستا فرهنگ سازی و اقدامات لازم صورت گیرد.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در نشست با سردار هداوند فرماندهی فراجا، جمعی از مجموعه فراجای استان و موسسات حفاظتی و مراقبتی که روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از فعالان و ایثارگران حوزه نظم و امنیت، افزود: هفته نیروی انتظامی فرصتی است که از خدمات بزرگان، فرماندهان، مسئولان و خانواده نیروی انتظامی تجلیل کنیم و شهدای این عرصه را ارج نهیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی )، ادامه داد: فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی باید به گونه ای عمل کنند که برداشت مردم از آنها نیروهایی مقتدر، عادل و هوشیار باشد.

عبداللهی گفت: بر اساس منویات فرمانده معظم کل قوا، اولویت مسائل کشور اقتصاد و معیشت مردم است و با همین نگاه سال ۱۴۰۲ مهار تورم، رشد تولید نامگذاری شد.

وی افزود: یکی از مولفه های مهم برای پویایی و تحرک اقتصادی، امنیت و احساس امنیت است که بخش بزرگی از مسئولیت این عوامل بر دوش خانواده بزرگ فراجا است.

استاندار البرز گفت: حوزه ها و مراکز حفاظتی و مراقبتی کمک کار و یاور نیروی انتظامی هستند و موسسان این مراکز افراد مجرب نیروهای انتظامی هستند.

وی افزود: کارکنان مراکز مراقبتی و حفاظتی این شغل را با هدف و اشتیاق برقراری نظم و امنیت انتخاب کرده اند که قابل تقدیر است از این رو باید به وظایف خود آگاه باشند.

عبداللهی با اشاره به اینکه البرز پرتراکم ترین استان کشور است، گفت: این حجم از جمعیت در مساحتی محدود، اهمیت برقراری امنیت را دوچندان می کند و برای این منظور باید از توان مراکز حفاظتی و مراقبتی بهره بیشتری بگیریم.

وی افزود: اکنون شاهد کاهش بسیاری از جرائم در استان هستیم و اقدامات قرارگاهی، برنامه ریزی های ویژه و تعامل ویژه مجموعه شورای تامین استان بویژه نیروی انتظامی استان نیز تاثیر بسزایی در این دستاورد داشته است.

استاندار البرز گفت: استقرار نگهبان در تمامی محله های استان عاملی بسیار موثر در افزایش امنیت و کاهش جرائمی همچون سرقت، محسوب می‌شود که انتظار می‌رود در این راستا فرهنگ سازی و اقدامات لازم صورت گیرد. 

در پایان نیز جمعی از پلیس یاران موسسات حفاظتی و مراقبتی مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز