خبرگزاری کار ایران

تعطیلی 3 جایگاه سوخت CNG غیراستاندارد در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۴۱۹

مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی از تعطیلی ۳ جایگاه CNG غیراستاندارد در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، وحید موسی پور در گفت و گو با خبرنگاران  با بیان اینکه  به متصدیان این جایگاه ها برای برطرف کردن نواقص، اخطاریه ها و تذکرات لازم داده شده بود افزود: تاکنون نسبت به رفع مشکلات و استاندارد سازی این جایگاه‌ها اقدامی انجام نشده است و به همین دلیل ۳ جایگاه در استان تعطیل است.

موسی پور عنوان کرد: نسبت به ارزیابی جایگاه‌های سوخت حساسیت ویژه‌ای وجود دارد و طبق بررسی با ظروف کالیبره، هیچکدام از نازل‌های سوخت مشکلی مشاهده نشده و مشکلات فنی موجب تعطیلی این ۳ جایگاه سوخت شده است.

مدیر کل استاندارد استان، ادامه داد: صدور علامت دانش نماد ( استانداردسازی محصولات تولیدی شرکت‌های دانش بنیان) برای شرکت‌های دانش بنیان آذربایجان غربی آغاز شده که در این راستا تاکنون ۳ شرکت اقدامات لازم را برای اخذ این نماد انجام داده‌اند.

وی افزود: به کمک دادگستری استان، با واحدهایی که زیربار استاندارد سازی خدمات، نمی‌روند برخورد جدی می‌شود.

موسی پور ادامه داد: شهربازی و پارک‌های بازی تحت تملک شهرداری ارومیه که در سال‌های گذشته نسبت به اخذ علامت استاندارد تمکین نمی‌کردند، ملزوم به دریافت علامت استاندارد شده‌اند و در حال حاضر تمام شهرداری‌های استان نسبت به استاندارد سازی لوازم بازی اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز