خبرگزاری کار ایران

اعلام نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان در گیلان، آذر ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۰۵۲

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی گیلان از اعلام نتایج این آزمون در درگاه دفتر امور مقررات ساختمان، آذر ماه امسال در سامانه www.inbr.ir خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدرضا فلاحتگر گفت: نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان که پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ مهر در رشت، آستانه اشرفیه و لنگرود برگزار برگزار شد، آذر ماه امسال در سامانه اینترنتی امور مقررات ساختمان، به نشانی www.inbr.ir اعلام می‌شود.

وی افزود: این آزمون با شرکت ۷ هزار و ۴۳ فارغ التحصیل زن و مرد گیلانی در رشته‌های مهندسی عمران، نقشه‌برداری، شهرسازی، معماری، تاسیسات مکانیکی و برقی و ترافیک برای دومین بار در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان گفت: با برگزاری این آزمون، مهندسان ساختمان با توجه به صلاحیت و توانایی خود در طراحی و اجرای طرح‌های مربوط به رشته‌های تحصیلی شان، به صورت حرفه‌ای کار خود را آغاز می‌کنند.

محمدرضا فلاحتگر افزود: این آزمون برای تشخیص صلاحیت فارغ التحصیلان رشته‌های مهندسی ساختمان در خصوص طراحی، نظارت، اجرا، بهسازی طرح، گود، پی و سازه نگهبان در ۳ نوبت در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: مهندسانی که در این آزمون پذیرفته می‌شوند، باید نظام نامه رفتار حرفه‌ای و اخلاقی در رشته کاری خود را به دقت رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز