خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار تاکید کرد؛

دهیاران از تغییر کاربری اراضی روستایی جلوگیری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۰۴۳

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز بر ضرورت صیانت از اراضی روستایی و حریم آن و ارسال گزارش تخلفات ساخت و ساز و تغییر کاربری‌ها به مبادی قانونی از سوی دهیاران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، فرشاد قدوسی با بیان این مطلب در جلسه ستاد مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز شهرستان چهارباغ که با حضور فرماندار شهرستان چهارباغ، بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، معاون فرماندار، بخشداران مرکزی و رامجین، اعضای شورای تامین و روسای ادارات شهرستان برگزار شد، خاطر نشان کرد: در این راستا دهیاران موظفند گزارش های مربوطه را در کوتاه ترین زمان ممکن به دستگاه‌های متولی به منظور اعمال قانون ارسال کنند.

به گفته وی برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی به منظور آموزش دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها از جمله برنامه‌های این اداره کل است که در دست اقدام است.

فرماندار شهرستان چهارباغ نیز در این جلسه، وجود حساسیت در میان مسئولان مربوط به پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز را بسیار مهم دانست و گفت: دستگاه‌های متولی امر و مراجع صدور پروانه علاوه بر کنترل و نظارت بر ساخت و سازها، مکلفند از هرگونه تخلفات ساختمانی خارج از پروانه را به وسیله ماموران خود جلوگیری کنند و اجازه ندهند این عمل خلاف قانون به سرانجام برسد.

دادستان عمومی و انقلاب و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیز در ادامه این جلسه بر حمایت کامل و قاطع دستگاه قضایی و انتظامی از متولیان امر پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز تاکید کرد و خواستار افزایش هماهنگی های ادارات مربوطه برای اجرای احکام بازدارنده و مقابله‌ای در حوزه ساخت و ساز غیر مجاز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز