خبرگزاری کار ایران

بافت‌های ناکارآمد شهری کرمانشاه ساماندهی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۴۶۶

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: یکی از برنامه‌های شهرداری کرمانشاه ساماندهی بافت‌های ناکارآمد شهری است که با جدیت پیگیر آن هستیم.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، محمد موحدی مجد در خصوص انجام اقدامات در راستای بازسازی محلات کم برخوردار شهر کرمانشاه اظهار کرد: تخریب خانه‌ها در محلات آسیب پذیر از جمله محله «آقاجان» شهر کرمانشاه توسط ماشین‌آلات حوزه خدمات شهری شهرداری کرمانشاه انجام شد.

وی افزود: بازسازی این محلات بر عهده بخش‌های مختلف شهرداری است که زیباسازی آن‌ها از جمله نقاشی دیوارها و فضاسازی شهری از طریق حوزه خدمات شهری در مناطق اجرایی می‌شود. 

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه برنامه‌ریزی‌های لازم را در این زمینه به منظور ساماندهی بافت‌های ناکارآمد انجام می‌دهد. 

وی تأکید کرد: با دستور اکید شهردار کرمانشاه زیباسازی و فضاسازی محله «آقاجان» شهر کرمانشاه نیز در بازه زمانی کوتاهی انجام می‌شود. 

موحدی مجد تأکید کرد: در این راستا با مشکلات اعتباری مواجه بودیم که به زودی حل می‌شود تا بعد از مرتفع کردن این موانع خدمات شهری، سازمان سیما و منظر شهرداری و یا شهرداری منطقه شروع به کار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز