خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرج خبر داد؛

یک هزار و ۱٩۴ نفر داوطلب نمایندگی مجلس، پیش ثبت نام شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۵۲۳

ثبت نام نهایی در سامانه انتخابات وزارت کشور انجام می‌شود

فرماندار ویژه شهرستان کرج با اشاره به پیش ثبت نام یک هزار و ١٩۴ نفر در دو کرسی نمایندگی کرج، فردیس و اشتهارد، گفت: این افراد می‌توانند از ٢٧ مهر لغایت ٣ آبانماه سال جاری، درخواست نامزدی خود را در سامانه الکترونیکی انتخابات وزارت کشور بدون مراجعه حضوری، ثبت نهایی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا البرز، یحیی رمضانی امروز در نشست خبری که با موضوع انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، اظهار کرد: در پیش‌ثبت‌نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شهرستان کرج برای دو کرسی با ثبت یکهزار و ١٩۴ نامزد انتخاباتی، رتبه اول را کسب کرده است.

وی ادامه داد: از این تعداد ثبت نام شدگان، یک هزار و۱۹۳ نفر در شهرستان کرج و یک نفر نیز با حضور در کنسولگری خارج از کشور پیش ثبت نام شدند.

فرماندار ویژه شهرستان کرج تصریح کرد: این فرمانداری علاوه بر حوزه انتخاباتی شهرستان کرج، حوزه شهرستان‌ها ی فردیس و اشتهارد را نیز پوشش می‌دهد.

رمضانی با اشاره به استقبال ۵۹۷ درصدی پیش ثبت نام، افزود: از مجموع ثبت نام شدگان، ۹۵۵ نفر آقا و ۲۳۹ نفر خانم هستند.

وی با عنوان اینکه ٨ نفر از نامزدها جزو مسئولینی بودند که قبل از ثبت نام استعفاء داده اند، اظهار داشت: مقاطع تحصیلی ثبت نام شدگان به ترتیب ١٩ نفر با مدرک کاردانی، ١٧٢ نفر کارشناس، ٨٣٨ نفر کارشناس ارشد، ١٣۴ نفر با مدرک دکترا و ٣١ نفر نیز تحصیلات حوزوی دارند.

فرماندار کرج با اشاره به ثبت نام ۱۹۲ ایثارگر، ادامه داد: سن نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان‌ کرج بالای ٣٠ سال است و بیشترین تعداد بین ٣۵ تا ۴٠ سال است.

رمضانی گفت: از بین ثبت نام شدگان، ١۶٠ نفر ٣٠ تا ٣۵ ساله هستند و ٢٧٣ نفر، ٣۵ تا ۴٠ سال، ٢۵٨ نفر ۴٠ تا ۴۵ سال، ١٩٧ نفر ۴۵ تا ۵٠ سال، ١۵۵ نفر ۵٠ تا ۵۵ سال، ٨٨ نفر ۵۵ تا ۶٠ سال، ۴٠ نفر ۶٠ تا ۶۵ سال، ١٩ نفر ۶۵ تا ٧٠ و ۴ نفر بالای ٧٠ سال سن دارند.

رمضانی با اشاره به ١١ واحد سیار در مناطق صعب العبور در روز انتخابات گفت: بر اساس انتخابات گذشته در شهرستان کرج ۷۴۲ صندوق در سطح شهرستان کرج  تا آسارا و کندوان مستقر خواهند شد.

فرماندار شهرستان کرج تاکید کرد: از ٢٧ مهر لغایت ٣ آبان، ثبت نام نهایی در سامانه الکترونیکی انتخابات وزارت کشور بدون مراجعه حضوری در بخشداری و فرمانداری، توسط نامزدهایی که پیش ثبت نام شده‌اند، انجام می‌شود.

رمضانی در ارتباط با تبلیغات انتخاباتی گفت: طبق قانون از تاریخ ٣ اسفند ١۴٠٢ لغایت ٩ اسفند ماه سال جاری نامزدهایی که تایید صلاحیت شوند حق تبلیغات یک هفته ای دارند لذا با هرگونه تبلیغات زودهنگام برخورد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز