خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز:

3800 واحد مسکونی تا پایان امسال به نیازمندان تحویل می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۵۲۷

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور از تحویل ۳۸۰۰ واحد مسکونی تا پایان سال جاری به نیازمندان خبر داد و گفت: ساخت مسکن برای نیازمند روند مطلوبی دارد.

به گزارش ایلنا، فرهاد خاکی‌پور امروز، ۲۵ مهرماه در بازدید از پروژه مسکونی فاضل شیراز با تأکید بر لزوم تأمین مسکن مددجویان و افراد نیازمند گفت: ۳۸۰۰ واحد مسکونی تا پایان سال جاری به نیازمندان تحویل داده می‌شود و بحمد الهی ساخت مسکن برای نیازمندان روند مطلوبی دارد.

وی با بیان اینکه حضور خیران ساخت این تعداد واحد مسکونی را تسریع می‌بخشد، افزود: تلاش شد تا با بهره‌گیری از ظرفیت خیران و نیکوکاران برای نیازمندان جامعه سرپناه مناسب تهیه کنیم. وجود همین خیران مسکن ساز می‌تواند به تسریع ساخت و تحویل پروژه‌های مسکن کمک کند.

خاکی‌پور با تصریح اینکه تاکنون با همت همین خیران طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۱۱۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان تحویل داده شده است، افزود: ساخت این مسکن‌ها به کمک خیران آغاز و امیدواریم به زودی شاهد اتمام تمام این پروژه‌ها باشیم.

مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز کشور با بیان اینکه تاکنون نیز با استفاده از ظرفیت خیران بالغ بر ۴۵ هزار واحد مسکونی ساخته و به متقاضیان تحویل داده شده است، گفت: از نیکوکاران و خیران درخواست داریم تا با حضور در این بخش بتوانند در تهیه سرپناه و مسکن، نیازمندان یاری دهند.خاکی‌پور با اشاره به  اینکه طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته ۳۸۰۰ واحد مسکونی تا پایان سال جاری به نیازمندان تحویل داده می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه ساخت مسکن برای نیازمندان روند مطلوبی دارد.

در این بازدید، روند تکمیل پروژه فاضل شیراز مورد بررسی قرار گرفت. پروژه فاضل در راستای تأمین مسکن خانوارهای حداقل دارای دو عضو معلول شهرستان شیراز در حال ساخت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز