خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شهرداری شیراز اعلام کرد؛

شهرداری شیراز جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در شهادت مردم مظلوم غزه را محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۰۴۱

سخنگوی شهرداری شیراز گفت: شهرداری این کلان‌شهر، جنایت هولناک و وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی در به شهادت رساندن صدها تن از مردم مظلوم غزه را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، رضا جاویدی با محکوم کردن جنایت هولناک و وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی و به شهادت رساندن صدها تن از مردم مظلوم از جمله زنان و کودکان بی دفاع غزه اظهار کرد: جنایت رژیم اشغالگر صهیونیستی در بمباران وحشیانه این بیمارستان، وجدان هر انسان آزاده‌ای را مالامال از درد و خشم کرد.

او با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با این جنایت، اوج سفاکی، رذالت و ماهیت ضد بشری خود را به همگان نشان داد، تصریح کرد: این جنایت هولناک و وحشیانه، بار دیگر چهره نحس و خبیث این رژیم نامشروع، جعلی و ساختگی را در مقابل دیدگان ملت‌ها و دولت‌های جهان قرار داد.

سخنگوی شهرداری شیراز با گرامیداشت یاد و نام شهدای ملت مظلوم فلسطین به ویژه شهدای اخیر غزه تصریح کرد: بی تردید این جنایت هولناک نشان داد رژیم صهیونیستی در حال مرگ و فروپاشی است.

 جاویدی بیان کرد: با توجه به اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس امروز آحاد مردم "شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(ع)" ساعت ۱۴ در میدان شهرداری شیراز، همگام با سراسر ایران اسلامی جنایات رژیم صهیونیستی و بمباران بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم می‌کنند‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز