خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان:

گذر از تابستان با خاموشی صفر بزرگترین دستاورد بود / حذف ۷۰۰ پایه چوبی فرسوده

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۲۹۹

محمدتقی مهدیزاده مدیر عامل شرکـت توزیع نیروی برق استان گیلان طی گزارشی خلاصه عملکرد این شرکت در ۶ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدیزاده ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی و بدون منت کارکنان توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد: در سال گذشته و ۶ ماهه ابتدای سالجاری و با وجود برخی مشکلات اقتصادی، با برنامه ریزی صحیح و بسیج امکانات برای تامین برق مطمئن مشترکین و اصلاح شبکه‌های توزیع برق باتوجه به رشد مصرف انرژی در استان گام‌های بزرگ و موثری برداشته شد.

وی گفت: با تلاش کارکنان ساعی این شرکت از ابتدای سال تا پایان شهریور ماه بیش از ۴۵۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف در کل استان احداث شد و هدف اصلی آن بازسازی شبکه‌های فرسوده با کابل خودنگهدار بود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان افزود: بمنظور اصلاح شبکه و تامین برق پایدار در این مدت بیش از ۳۱ کیلومتر خطوط شبکه فشار متوسط (۲۰ کیلوولت) بصورت زمینی، هوایی وکابل خود نگهدار احداث شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مهدیزاده تاکید کرد: باتوجه به ضرورت تقویت و بهسازی تاسیسات و خطوط در شش ماهه اول سالجاری قریب به ۷۰۰ پایه چوبی فرسوده فشار ضعیف و متوسط برکنار و ۳۴۸۱ پایه جدید بتونی و فلزی فشار ضعیف و متوسط در سطح استان نصب شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: در این بازه زمانی، تعداد ۲۰۸ دستگاه ترانسفورماتور (کمپکت، زمینی و هوایی) با ظرفیت ۳۱۷۶۰ کیلوولت آمپر، نصب و افزایش قدرت داده شد.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال تا پایان شهریور ماه ۱۷ هزار و ۲۷۷ مشترک شهری و روستایی جدید به تعداد مشترکان توزیع برق استان افزوده شد که از این میزان ۱۰۲ مشترک در حوزه مصارف سنگین قرار دارند.

مهدیزاده افزود: پیک بار غیرهمزمان مصرف در استان گیلان برابر با رقم ۲۴۸۱.۸ مگاوات بود که رکورد تاریخی در استان محسوب میشود و خداوند منان را شاکریم که با برنامه ریزی مدون و همراهی مردم بدون کوچکترین مشکل و خاموشی نوبتی موفق به عبور از فصل گرم شدیم.

وی تصریح کرد: درحال حاضر میزان بدهی مشترکین به شرکت توزیع برق گیلان تا پایان سال شهریور ماه، حدود ۳۸۵ میلیارد تومان است. مهدیزاده تاکید کرد: وصول مبلغ بدهی بخش‌های مختلف مشترکین به شرکت، تاثیر چشمگیر و بسزایی در خدمت‌رسانی مطلوب‌تر و با کیفیت بهتر به مردم شریف استان خواهد داشت.

مدیرعامل توزیع برق گیلان در پایان گفت: اینشرکت درحال حاضر قریب به یک میلیون و ۶۱۸ هزار مشترک در کل استان دارد که این حجم بالای تعداد مشترک، توزیع برق گیلان را در زمره یکی از بزرگترین شرکت‌های خدمات رسان کشور قرار داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز