خبرگزاری کار ایران

آیین کلنگ‌ زنی پروژه‌ های منطقه پدافند هوایی شمال شرق برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۴۹۷

مراسم کلنگ‌ زنی پروژه‌ های فرهنگی و رفاهی با حضور فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق و جمعی مسئولین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در این مراسم با تاکید بر اجرای طرح های کمک معیشتی در این نیرو گفت: برابر منویّات مقام معظم رهبری و حمایت‌های بی‌دریغ فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، نیروی پدافند در طول سالیان اخیر در حوزه‌ های معیشتی و روحی رفاهی کارکنان این نیرو، گام‌های بلندی را برداشته است و تلاش می‌کند تا تدابیر معظم‎له را به صورت کامل محقق سازد.

معصومی تاکید کرد: این مجتمع با به روزترین امکانات و در فضایی کاملاً استاندارد برای پذیرایی از زائران، گردهمایی و ضیافت‌ های کارکنان و خانواده های آنها است.

وی با اشاره به این که احداث پروژه‌ های فرهنگی و رفاهی در شهرک های سازمانی نقش مهمی در رفع تأمین نیازمندی‌ها و آرامش خانواده‌های کارکنان دارند، افزود: زیباسازی و خوشایند سازی محیط زندگی کارکنان و خانواده‌ های آن‌ها در راستای توجه ویژه نیروی مقتدر پدافند هوایی به موضوع آرامش روحی و روانی کارکنان است که به همین علت، ایجاد امکانات فرهنگی و رفاهی در شهرک های سازمانی به منظور آسایش خاطر هرچه بیش‌تر کارکنان، از اقدامات ضروری است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان خاطرنشان کرد: منطقه پدافند هوایی شمال شرق  با در اختیار داشتن ظرفیت‌ های انسانی خوب، انقلابی و کارآمد، همواره آماده حضور در میدان‌ های جهاد، مردم‌یاری و شر ایط سخت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز