خبرگزاری کار ایران

مدیرکل جدید اوقاف و امورخیریه گیلان معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۸۶۳

مدیرکل جدید اوقاف و امورخیریه گیلان با حضور نماینده عالی دولت در استان و معاون امور استان‌ها و مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور معرفی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، با حضور استاندار گیلان و معاون امور استان‌ها و مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه و با صدور حکمی از سوی رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور، امروز  "حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل تدینی" به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امورخیریه استان گیلان منصوب و معرفی شد.

استاندار گیلان در جلسه معرفی مدیرکل جدید اوقاف و امورخیریه این استان گفت: مسئولیت، امانت و تکلیفی است که بر دوش خدمتگزاران به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نهاده شده است.

اسدالله عباسی افزود: باید از فرصت خدمت با در نظر گرفتن خدا، آموزه های دینی، منویات مقام معظم رهبری و در مسیر شهدای عظیم الشان با اجرای برنامه راهبردی دولت مردمی و انقلابی، در خدمت به مردم ولایتمدار و ارزشمند کشور عزیزمان کوشا بود و رضایت خداوندبزرگ را کسب کرد.

وی با برشمردن آثار و برکات حوزه اوقاف و امور خیریه و تاکید بر لزوم تقویت فرهنگ وقف در جامعه افزود: جامعه با وقف به سمت توسعه و تعالی حرکت می‌کند و این فرهنگ که آمیخته با آموزه های دینی ماست باید در جامعه تقویت شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه این استان با وجود بقاع متبرکه امامزادگان(ع) و مردمان خداجو به عطر ایمان و نور معنویت معطر و منور است، از زحمات حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده مدیرکل پیشین اوقاف و امور خیریه استان قدردانی کرد و از مدیرکل جدید خواست با توجه به سوابق و تجارب خود در اوقاف و امور خیریه، بتواند از تمامی ظرفیت های استان مستعد گیلان برای ارتقای فعالیت های گسترده این نهاد بهره مند شود.

معاون امور استان‌ها و مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز در این دیدار با قدردانی از اهتمام ویژه استاندار گیلان بر توسعه فعالیت های و فرهنگ غنی وقف و امور خیریه گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه در طرحهای بسیار مهم از جمله در زمینه دانش بنیان، کار آفرینی ، اقتصاد دریا مبنا، کشاورزی ، دامداری ، تولید تجهیزات پزشکی ، کاهش آسیب های اجتماعی مشارکت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ناصرالدین نوری زاده ادامه داد: این سازمان در سال گذشته و نیمه نخست امسال ۱۰ هزار میلیارد ریال در طرح های اقتصادی مورد نیاز کشور و مردم مشارکت کرده است.

وی تصریح کرد: مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه در امور اقتصادی برای کمک به دولت تا پایان سال نیز بیشتر خواهد شد.

در این جلسه با قدردانی از زحمات حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده مدیرکل پیشین اوقاف و امور خیریه استان، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل تدینی به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه گیلان معرفی شد.

تدینی پیش از این مدیرکلی اوقاف و امور خیریه استانهای سمنان، کرمان و سیستان و بلوچستان را  در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز