خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور:

مطالبه‌گری جایگزین حضور در شعبات شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۷۹۵

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور با بیان اینکه اقدامات و عملکرد این سازمان تغییر کرده است، گفت: تاکنون با این رویکرد تحولات و توفیقات خوبی حاصل شده است. در این راستا حضور میدانی و مؤثر در بازار و مطالبه‌گری، جایگزین حضور در شعبات شده است.

به گزارش ایلنا، احمد اصانلو در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، افزود: وجود برخی قوانین و بسترهای آن به علت آنکه توسط تعزیرات حکومتی اجرا می‌شود، نارضایتی‌هایی را در پی دارد اما مقصر آن ما نیستیم.

وی با تأکید بر اینکه در قانون تعزیزات حکومتی نقص‌هایی وجود دارد که به دنبال اصلاح آن هستیم، ادامه داد: سازمان تعزیرات حکومتی مشکلاتی در خصوص کمبود نیروی انسانی و امکانات دارد، اما از هیچ کوششی برای برخورد با متخلفان و حمایت از حقوق مردم و مصرف‌کنندگان کوتاهی نمی‌کند.

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور اظهار داشت: این سازمان تمامی تلاش خود را در راستای حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی و همچنین حفظ اشتغال به کار گرفته است تا از این مسیر بتواند در خصوص اقتصاد و معیشت مردم گام مثبتی بردارد.

اصانلو به میزان جمعیت و تعداد شعبات تعزیرات حکومتی در استان مرکزی اشاره داشته و تصریح کرد: این استان دارای بیش از یک میلیون و 480 هزار نفر جمعیت است. در این استان 12 شهرستان وجود دارد که 6 شهرستان آن دارای شعب تعزیرات حکومتی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک نیز در این دیدار گفت: سازمان تعزیرات حکومتی کشور باید در راستای رفع اشکالات قانونی تلاش‌های ویژه‌ای را به کار بگیرد و در این خصوص از فرصت خوب برنامه هفتم بهره‌گیری لازم را داشته باشد.

آیت‌اله قربانعلی دری نجف آبادی با بیان اینکه حق‌الناس شوخی بردار نیست، افزود: تعزیرات حکومتی باید تمامی تلاش خود را در حمایت از مردم و مبارزه با متخلفان به کار گیرد. مبارزه با فساد مرز ندارد و تمامی دستگاه‌های دولتی و خصوصی وظیفه دارند به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: قضاوت و دفاع از حق مردم یکی از سخت‌ترین کارها است که باید با فضیلت‌ترین و شایسته‌ترین افراد در آن به کار گرفته شوند. تعزیرات حکومتی باید تلاش کند تا کالاهای قاچاق فاسدپذیر در انبارها نماند و در اسرع وقت تعیین تکلیف شود و تا حد امکان به دست نیازمندان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز