خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور استان‌های شرکت ملی پست ایران:

توسعه زیرساخت‌های لجستیکی لازمه افزایش کیفیت در خدمات‌رسانی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۸۰۲

مدیرکل دفتر امور استان‌های شرکت ملی پست ایران گفت: توسعه زیرساخت‌های لجستیکی لازمه افزایش سرعت و کیفیت در خدمات‌رسانی است، به همین واسطه اکنون اقدامات متعددی همانند ارتقای شبکه حمل و نقل پست، راه‌اندازی سامانه هوشمند تجزیه مبادلات و بهبود سامانه رهسپاری در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، وحیدرضا تقی‌پور در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل پست استان مرکزی در اراک، افزود: اقدامات بزرگی از جمله بزرگ‌ترین سیستم سورتینگ هوشمند (دسته‌بندی و مرتب‌سازی مکانیزه) مرکز تجزیه و مبادلات پستی کشور در راستای هوشمندسازی پست انجام شده است.

وی با بیان اینکه 100 ناوگان پستی به شبکه توزیع کشور در راستای هوشمندسازی و ارائه خدمات مطلوب اضافه شد، ادامه داد: پست ایران با شیوع کرونا دچار مشکلات بسیاری شد، اما با تلاش نیروها توانست از آن دوران عبور کرد و در آن مقطع شرایط سخت با همکاری همه جانبه کارکنان سخت‌کوش به پایان رسید.

اداره کل پست استان مرکزی با 280 واحد شهری، روستایی دولتی و خصوصی، 230 نیرو و 290 نیروی پیمانکار در بخش‌های قبول و مبادله و رهسپاری و توزیع، به عنوان بزرگترین شبکه ارتباطی استان سهم قابل توجهی از ارتباطات استان مرکزی را عهده‌دار است.

در این مراسم از خدمات «محمدرضا عباسی» تقدیر و «بیژن زارعی» به عنوان سرپرست اداره کل پست استان مرکزی معرفی شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز