خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

چالش ادامه‌دار بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی قزوین/بیمارستان‌های خصوصی فقط نقد کار می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۹۷۹

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین گفت: هزینه بیمه تکمیلی قبل از پرداخت حقوق از بازنشستگان تامین اجتماعی کسر می‌شود، باید بدون دغدغه بستری و درمان شویم اما بیمارستان خصوصی مهرگان قزوین فقط نقد کار می‌کند، آتیه‌سازان هم هزینه‌ها را دیر پرداخت می‌کند.

عیدعلی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به چالش عدم پذیرش بیمه تکمیلی بازنشستگان در بیمارستان‌های خصوصی استان، گفت: آتیه‌سازان به‌عنوان بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی انتخاب شده اما با مشکلاتی روبه‌رو هستیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین ادامه داد: دو بار حق بیمه می‌دهیم اما جوابگوی نیازهای درمانی بازنشستگان نیست، بیمه تکمیلی هم مازادهای هزینه‌های درمان را پرداخت نمی‌کند.

وی عنوان کرد: بازنشستگان برای تسهیل در امور درمان بیمه تکمیلی می‌شوند؛ اما بیمارستان‌های خصوصی آن را قبول ندارند؛ اول باید پول بدهیم و بعد خدمات درمانی بگیریم، آتیه‌سازان هم هزینه‌های پرداختی را با تاخیر واریز می‌کند.

این فعال کارگری استان قزوین تاکید کرد: بازنشسته برای درمان خود باید تمام پس‌انداز و اندوخته‌اش را هزینه کند و برای عمل‌های جراحی هم گاهی مجبور می‌شود داشته‌های زندگی‌اش را بفروشد؛ ضمن اینکه هیچ بازنشسته‌ای ۴۰ تا ۵۰ میلیون پول نقد ندارد.

وی اضافه کرد: درباره عدم همراهی بیمارستان مهرگان بارها از مسئولان استان درخواست پیگیری داشته‌ایم، حق بیمه قبل از پرداخت حقوق از ما کسر می‌شود، اما خدمات نمی‌گیریم.

کریمی گفت: این مشکل از گذشته وجود داشت و همچنان به قوت خود باقی است و لازم است بررسی شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز