خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت قزوین:

نابودی اسرائیل تا ۲۵ سال آینده یک گزاره خبری نیست بلکه انشایی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۹۳۳

امام جمعه موقت قزوین در تشریح گزاره رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: فرمایش ایشان در مورد نابودی اسراییل به موضوع خبر و انشاء باز می‌گردد، یعنی اینکه اسراییل تا ۲۵ سال آینده نابود می‌شود یک گزاره خبری نیست بلکه انشایی است و باید برنامه و راهبرد جهان اسلام در موضوع فلسطین مشخص شود، به عبارت دیگر نباید بنشینیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام سیدمهدی خضری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: روایت داریم که ولایت ائمه جور (ظالم و ستمگر) همان باطن گناه است، پس ما باید ریشه را بزنیم، این روزها می گویند چرا همش حرف از آمریکا می زنید در حالی که هزاران هنجارشکنی داریم؟ چون ام الفساد آمریکا است.

وی اضافه کرد: خط درگیری در موضوع فلسطین و صهیونیست‌ها، تقابل اسلام ناب با استکبار است، این باید مورد توجه رزمندگان باشد، چون چندی پیش نتانیاهو گفته بود جمهوری اسلامی می خواهد یهودیان را نابود کند، پس مراقب باشید، درگیری ما با یهودیان نیست، بلکه با صهیونیست ها است، اتفاقا ما وظیفه داریم که یهودیان را وارد جبهه مقاومت کرده و در مقابل صهیونیست‌ها قرار دهیم.

حجت الاسلام خضری با بیان اینکه ما امروز بر قدرت نرم افزاری آمریکا پیروز شده ایم، ادامه داد: راهبرد مقام معظم رهبری بعد از سیلی سخت و انتقام سخت تر در مساله شهادت حاج قاسم سلیمانی، غلبه نرم افزاری بر هیمنه آمریکا در منطقه و اخراج آنها از خاورمیانه است، امروز دست آمریکا به خاطر هیمنه پوچ این کشور رو شده و در طوفان الاقصی دیدیم که هیمنه صهیونیست‌ها نیز شکسته شد.

امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه فلسطین کلید رمزآلود فرج امت اسلامی بوده و مقدمه ظهور حضرت ولی عصر (عج) است، یادآور شد: مقام معظم رهبری می خواهند اراده عالم را برای مساله فلسطین جمع کنند، یعنی مساله مردم جهان فلسطین شود، کار رهبر انقلاب این بوده که موفق هم عمل کرده است، امروز در مبارزه بین نایب امام زمان با شیاطین عالم چه کسی پیروز بوده است؟ متاسفانه بعضی از آدم های بی بصیرت گفتند در مسایل اخیر چرا ایشان کاری نمی کند؟ همان سووالاتی که از امام مجتبی (ع) می‌پرسیدند، در حالی که امروز پیروز میدان نایب امام زمان و ولی امر مسلمین است.

به گفته حجت الاسلام خضری، بسیاری از تحلیل های اشتباه این روزها در جهان اسلام و بین الملل و اسیر شدن در شبهات دشمن به این دلیل است که طرح راهبردی امامین انقلاب در حوزه فلسطین به خوبی تبیین نشده است، نکته راهبردی این است که هدف مشخص بوده و آن هم نابودی اسراییل است، رهبری نیز بارها فرمودند که اسراییل ۲۵ سال آینده را نمی بیند.

خطیب جمعه قزوین ادامه داد: گزاره دیگر رهبر معظم انقلاب آن است که فتح قدس به دست خود فلسطینیان اتفاق بیافتد، هدف جهان اسلام این است که فهم فلسطین و بغض این جماعت مستضعف رشد پیدا کند، موشک اگرچه به قلب جبهه اسلام قدرت می بخشد، اما خود ملت فلسطین براساس داستان حضرت موسی (ع) نباید بنشینند و منتظر بمانند تا پیروزی حاصل شود، بلکه خودشان هم باید برای پیروزی تلاش کنند.

وی در ادامه به مسایل اخیر استان قزوین اشاره کرد و گفت: ما باید مراقب باشیم، مردم غزه به خاطر خطر بیرونی در کنار یکدیگر قرار گرفتند، ما در جمهوری اسلامی چون خطری احساس نمی کنیم از هم دور شده ایم، امروز نیاز به ولایت عرضی داریم، ولایت طولی برعهده امام بوده و ولایت عرضی بر عهده مومنان است، خانواده با اخلاق و ولایت عرضی اداره می شود نه دادگاه، ما باید با ولایت عرضی در کنار هم بمانیم.

حجت الاسلام خضری تصریح کرد: امروز قزوین نیاز به ولایت عرضی دارد، بچه حزب اللهی ها هنگامی که کنار هم می نشینند، فقط گلایه می کنند، راهکاری ارایه نمی دهند، امروز یکی از راهکارهای ما در مبارزه که رهبری نیز هنگام حکم تنفیذ ریاست جمهوری بر آن تاکید داشتند، حضور مردم در صحنه است، مردم باید تصمیم گیری، مشارکت و نظارت کنند و ما راه را باز کنیم تا مردم خودشان در عرصه حضور داشته باشند.

خطیب جمعه قزوین تاکید کرد: جلسات امروز مسوولان و مدیران را که مشاهده می کنیم، می بینیم که در هیچ کدام از جلسات مردم حضور ندارند تا تصمیم گیری کنند، در نظارت ها، مردم هیچ نقشی ندارند و فقط دستگاه امنیتی وجود دارد است، در نهایت گلایه ها به فضای مجازی کشانده می شود.

وی ادامه داد: وقتی کسی بداند هیچ نقشی ندارد شروع می کند در فضای مجازی به نوشتن مطلب و استوری زدن و مواردی از این قبیل، حضرت آقا فرمودند از مطالبه گران حمایت کنید اما طبق ضوابط، این حرکت باید منضبط باشد و از قوای سه گانه (مقننه، مجریه و قضاییه) می خواهیم حضور مردم را در عرصه بیشتر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز