خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد؛

کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در محور شیراز - یاسوج

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۲۹۳

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک از یکدستگاه وانت نیسان در محور "شیراز- یاسوج" خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سردار کیقباد مصطفایی" در تشریح جزئیات این خبر، اظهارداشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله‌ای مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی گفت: مأموران حین انجام ایست و بازرسی در محور "شیراز - یاسوج" به یک دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بررسی مأموران، مشخص شد خودروی پژو 405 اسکورت کننده مواد مخدر و در بازرسی از وانت نیسان نیز 100 کیلوگرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

مصطفایی با اشاره به اینکه در این رابطه سه نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و خودرو ها نیز به پارکینگ منتقل شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه بی اَمان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز