خبرگزاری کار ایران

پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی تعریض پل پستک / مراحل احداث شمع‌ها به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۴۵۶

سید غفور شفیعی طول پروژه تعریض پل پستک را ۳۷ متر و ۷۰ سانتی متر عنوان کرد و افزود: پل ۱۶ متر عرض دارد و هشت متر از هر طرف است ضمن اینکه تعداد ۱۸ شاه تیر برای تعریض پل در نظر گرفته شده و تعداد هشت پایه نصب می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سید غفور شفیعی با اشاره به پیگیری جدی رحیم شوقی شهردار مبنی بر فعالیت دوباره پروژه تعریض پل پستک اظهار کرد: در مدت شش ماه گذشته روند تعریض پل پستک تسریع شده و به پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد رسیده است.

وی، طول پروژه تعریض پل پستک را ۳۷ متر و ۷۰ سانتی متر عنوان کرد و افزود: پل ۱۶ متر عرض دارد و هشت متر از هر طرف است ضمن اینکه تعداد ۱۸ شاه تیر برای تعریض پل در نظر گرفته شده و تعداد هشت پایه نصب می‌شود.

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت با بیان اینکه تعداد ۱۶ شمع به قطر یک متر و ۲۰ سانتی متر برای تعریض پل پستک پیش بینی شده است، تصریح کرد: عمق نصب شمع‌ها ۲۶ متر است.

شفیعی به نصب ۱۶ عدد شمع‌های تعریض پل پستک رشت تاکنون اشاره کرد و گفت: مراحل احداث شمع‌های پل به اتمام رسیده است.

وی، هدف از اجرای پروژه تعریض پل پستک را تسهیل در تردد، برطرف شدن مشکلات ترافیکی و توسعه شهری در آینده برشمرد و بیان کرد: طبق برنامه تعریف شده، مراحل پروژه تعریض پل پستک تا دو ماه آینده به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز