خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون کارآموزی کانون وکلای قزوین:

وکالت به مطالعه مستمر و دانش به‌روز نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۰۱۲

رئیس کمیسیون کارآموزی کانون وکلای استان قزوین گفت: باتوجه به گسترده بودن دانش حقوق، عدم تخصصی نبودن و درجه بندی نداشتن آن باید به صورت مداوم برای دانش حقوق مطالعه داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، بیست و یکمین مراسم تحلیف کارآموزان وکالت ورودی 1400 کانون وکلای دادگستری استان قزوین شامگاه یک‌شنبه با حضور نایب رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری برگزار شد.

سید تقی حاجی سید رضی در این مراسم گفت: قواعد حقوقی همواره درحال گسترش است و هر تغییری در دانش بشری، حقوق را تحت تاثیر قرار می‌دهد، حتی هوش مصنوعی هم در این حوزه موثر است، شاهد گسترده شدن علم حقوق و تخصصی‌تر شدن آن هستیم.

رئیس کمیسیون کارآموزی کانون وکلای استان قزوین ادامه داد: وکالت در کشور ما تخصصی نیست و هر وکیل بعد از تحلیف می‌تواند هر پرونده‌ای با هر کیفتی را وکالت کند.

این مسئول ادامه داد: وکلا باید در رویه قضایی موثر باشند، نباید بی‌تفاوت بود و این موضوع با ارتقای دانش محقق می‌شود.

وی اظهار کرد: امکانات در کانون قزوین محدود است؛ اما آنچه در توان داشتیم را انجام دادیم؛ البته ممکن است نواقصی در کلاس‌ها وجود داشته باشد؛ نیت ما ارتقای علمی کارآموزان است و برای آن تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/
سید مصطفی جعفری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز