خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا مطرح شد؛

خط تولید دخانیات ارومیه تعطیل شده/ روابط عمومی کارخانه: خط تولید به دلیل تعمیر دستگاه‌ها تعطیل است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۱۵۵

تولید مواد دخانی در مجتمع دخانیات ارومیه به دلیل نبود مواد اولیه از روز شنبه ۱۳ آبان ماه تعطیل شده است.

شماری از کارگران مجتمع دخانیات ارومیه در تماس با خبرنگار ایلنا، از توقف تولید در این شرکت به دلیل نبود مواد اولیه خبر داده و گفتند: ما نگران آینده و امنیت شغلی خود هستیم.

این کارگران افزودند: به دلیل نبود مواد اولیه و عدم تامین ملزومات مواد توسط مدیریت مجتمع و ارسال برخی از مواد دخانی مجتمع به استان مازندران در ماه‌های گذشته، تولید در دخانیات ارومیه عملا تعطیل شده و نزدیک به ۳۶۵ کارگر در بلاتکلیفی بسر می‌برند.

این کارگران با ابراز گلایه از نبود عدالت در توزیع اضافه کاری کارگران تاکید کردند: مدیر مجتمع با اضافه کاری کارگران سلیقه‌ی و گزینشی رفتار می‌کند.

این کارگران افزودند: انتظار داشتیم در یکشنبه‌های تولید با آمدن استاندار آذربایجان غربی به مجموعه، افزایش تولید و راندمان خوبی داشته باشیم نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه با کمال تاسف باید بگوییم امروز تولید بواسطه نبود مواد اولیه تعطیل شده است.

سعید مصطفی نژاد دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی نیز با بیان اینکه طی ۲ روز گذشته خط تولید دخانیات ارومیه به دلیل کمبود مواد اولیه و تعمیر دستگاه‌ها متوقف شده بود، گفت: امروز با رسیدن مواد اولیه از تهران خط تولید دوباره راه‌اندازی می شود.

مصطفی نژاد افزود: ۱۵۰ کارگر خط تولید دخانیات ارومیه از امروز مشغول بکار تولید می‌شوند.

به رغم پیگیری های مکرر خبرنگار ایلنا، روابط عمومی دخانیات ارومیه به یک جمله بسنده کرد و گفت: خط تولید به دلیل تعمیر دستگاه‌ها تعطیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز