خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

شهید "طیب حاج‌رضایی" حر انقلاب اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۹۱۴

استاندار قزوین گفت: شهید طیب حاج‌رضایی از پرچمداران ورزش باستانی بود که منحصر به فرد کشور است و سرمایه گذاری در این مسیر چیزی شبیه ساختن مسجد است، چراکه هرجایی که یاد خدا باشد و مقام اهل بیت مورد توجه قرار بگیرد، محل عبادت و معبد است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی در یادواره شهید طیب حاج‌رضایی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: شهید طیب رضایی در زمانی ندای حق طلبی سر داد که این تفکر، آرمان و نگاه در اقلیت بود و جان خود را در مسیر آرمان های الهی و حقانی تقدیم دین، شریعت و باورهای اعتقادی کرد.

وی افزود: اینکه در آن ایام عده‌ای از نفس خود بگذرند، بر آرمان های خود بایستند و جان خود را فدا کنند بسیار ارزشمند است و شهید حاج رضایی از صاحبان این جایگاه است.

اعلایی با بیان اینکه حُرّ انقلاب اسلامی عنوان برازنده برای طیب حاج رضایی است، یادآور شد: نمونه و الگوهایی مانند طیب حاج رضایی در تاریخ این مرز و بوم کم نیستند و افراد زیادی در این مسیر جانفشانی کرده‌اند.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه امروز دنیا شرایطی را تجربه می کند که بسیاری از انسان ها ظلمی که به مردم فلسطین می شود را مشاهده می کنند، خاطرنشان کرد: شمع فطرت ظلم ستیزی ملت ها از همیشه بیشتر روشن شده است و شاهدیم که در اکثر نقاط دنیا به این ناعدالتی ها اعتراض می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان قزوین بیان کرد: امروز در شرایطی که تفکیک حق و باطل افزایش یافته است، به طور قطع حرهای زیادی به وجود خواهند آمد و فطرت آنها روشن خواهد شد، اتفاقی را که امروز در ماجرای غزه می بینیم باعث شده تا خیلی از انسان ها به دنبال این باشند که بدانند قرآن و الله اکبر در بین مردم غزه چه ویژگی هایی دارد.

استاندار قزوین یادآور شد: حمایت از ورزشکاران این رشته، توسعه زیرساخت ها و ساخت زورخانه های بیشتر در دستور کار مدیریت ورزش استان قرار دارد و معتقدیم ورزش باستانی باعث ایجاد روحیه جوانمردی و ایثار در جامعه خواهد شد.

شهید طیب حاج رضایی اهل شهرستان آوج از توابع استان قزوین است، وی از باستانی کاران معروف بود که به جوانمردی شهره داشت و سرانجام نیز در سال ۴۲ به شهادت رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز