خبرگزاری کار ایران

با شکایت شرکت شهر صنعتی البرز صورت گرفت؛

صدور رای بدوی پرونده موقوفه خزانه الوند استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۹۱۸

رئیس کل دادگستری استان قزوین از صدور رای بدوی پرونده موقوفه خزانه الوند خبر داد و گفت: این رای بعد از تایید در مراجع تجدیدنظر قابلیت اجرایی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی شعبانی اظهار کرد: در سال‌های اخیر اختلاف مردم شهر الوند در خصوص موقوفی بودن اراضی به یک مطالبه عمومی از مسئولین تبدیل شده و جلسات متعددی نیز برای بررسی و حل این اختلاف 30 ساله صورت گرفته بود.

وی ادامه داد: در نهایت تصمیم بر این شد تا اختلاف پیش آمده با توجه به اسناد ارائه شده، مجدداً در محاکم قضایی مورد رسیدگی قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: به همین منظور در اسفند سال 1401 دادخواستی توسط شرکت شهر صنعتی البرز به طرفیت اوقاف و متولی خزانه در محاکم قضایی ثبت شد و جلسات رسیدگی به این پرونده به صورت علنی و با حضور رسانه‌ها در مجموعه قضایی شهرستان البرز برگزار و بعد از اخذ استعلامات و تحقیقات به عمل آمده توسط دادگاه، رای بدوی صادر شد.

شعبانی در پایان با بیان اینکه قانون و ساختارهای قانونی باید فصل الخطاب همه آحاد مردم باشد، گفت: این رای قطعی نیست و امکان اجرای آن تا زمانی که در محاکم تجدید نظر  تایید نشود، وجود نخواهد داشت و باید منتظر ماند تا بعد از قطعیت یافتن رای نسبت به اجرای آن اقدام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز