خبرگزاری کار ایران

گازرسانی به ۲۱ روستا و ۶ واحد صنعتی در شهرستان جوانرود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۵۹۳

عملیات گازرسانی به ۲۱ روستا و ۶ واحد صنعتی شهرستان جوانرود امروز در دوازدهمین سفر شهرستانی استاندار کرمانشاه و جمعی از مدیران استان طی مراسمی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در این مراسم گفت: از ۹۷ روستای جوانرود تا قبل از افتتاح امروز ۶۳ روستا از نعمت گاز بهره‌مند بودند که با افتتاح این پروژه ۸۴ روستا از نعمت گاز بهره‌مند شدند و ضریب نفوذ گاز روستایی این شهرستان از ۷۰ به ۹۴.۵ درصد رسید.

وی با بیان اینکه جمعیت شهری شهرستان جوانرود به صورت ۱۰۰ درصدی هم‌اکنون از نعمت گاز بهره‌مند هستند، افزود: تعداد مشترکان بهره‌مند گاز ۲۵ هزار و ۵۰۰ مشترک بود که با افتتاح این پروژه هزار و ۳۸۲ خانواده دیگر از این نعمت بهره‌مند شدند.

حسینی با اعلام اینکه گاز را به مرزی‌ترین روستاهای شهرستان جوانرود رساندیم، اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ۱۶۱ میلیارد تومان هزینه شده که شامل ۹۲ کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع و ۹۰۰ علمک در سطح این ۲۱ روستا انجام شده است.

وی گفت: شبکه هوایی برای اولین بار در سطح کشور در روستاهای اورامانات که قابلیت گازرسانی به صورت زمینی نداریم، پیاده شد، باتوجه به استانداردهای موجود حتما گازرسانی باید در عمق ۱۱۰ سانتی‌متری زیرزمین انجام بگیرد، با تعریف استاندارد جدید شبکه به صورت هوایی در روستاها قابل انجام است.

وی اضافه کرد: در خصوص روستاهای باقی‌مانده شهرستان جوانرود به صورت شبانه روزی در حال تلاشیم که بزودی گازدار شوند.

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه در پایان با اشاره به شروع فصل سرما گفت: از مردم می‌خواهیم با مدیریت در مصرف گاز، هم هزینه‌های گازبهای خانواده را کاهش دهند هم ما را در خدمت‌رسانی بهتر کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز