خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان خبر داد؛

واگذاری اراضی مسکونی به تمام متقاضیان طرح جوانی جمعیت در استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۶۲۲

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: ۵۰۰ هکتار زمین برای متقاضیان جوانی جمعیت در استان نیاز است، امیدواریم ظرف یک سال آینده بتوانیم به همه متقاضیان جوانی جمعیت زمین مورد نیاز را واگذار کنیم.

به گزارش ایلنا، بهزاد شاکرمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت در استان تاکنون ۱۰ هزار نفر متقاضی در لرستان ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: 

وی اضافه کرد: برای این تعداد متقاضی به حداقل ۵۰۰ هکتار زمین مسکونی نیاز است که در حال تامین اراضی مورد نیاز و الحاق آنها به شهرها هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: امروز در حال تسطیح زمین ۱۲ هکتاری معروف به "طیاره بروجرد" که تاکنون ۱۷۳ قطعه آن به متقاضیان واگذار شده و در بروجرد حداقل ۱۰۰ هکتار اراضی نیاز است تا مقدمات الحاق آن به انجام برسد.

شاکرمی افزود: تا پایان سال حرکت خوبی در بحث واگذاری زمین به متقاضیان جوانی جمعیت انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد: برای آماده سازی ۵۰۰ هکتار زمین حداقل به ۱۵۰۰ میلیارد تومان منابع مالی نیاز است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان خاطرنشان کرد: مقدمات تامین این منابع انجام شده تا ظرف یک سال آینده کل متقاضیان جوان جمعیت را صاحب زمین کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز