خبرگزاری کار ایران

استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد؛

کاشت محصولات بومی در استان باید توسعه پیدا کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۷۴۶

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کاشت محصولات بومی با توجه به شرایط اقلیمی منحصر به فرد این استان باید توسعه پیدا کند و از تمام ظرفیت‌های موجود در این زمینه باید استفاده کرد.

به گزارش ایلنا، محمد کرمی روز شنبه در جمع نمازگزاران مسجد قبا اهل سنت اسپکه اظهار کرد: این منطقه ظرفیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف از جمله کشاورزی دارد، بنابراین بخش تامین آب اهمیت فراوانی دارد.

وی با تاکید بر خدمت صادقانه مسوولان به مردم منطقه، افزود: همه انسان‌ها در خسران و زیانند مگر کسانی که عمل صالح انجام دهند که مصداق این عمل صالح خدمت به مردم است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جوانان و نوجوانان آینده سازان این کشور هستند بنابراین باید بخش آموزش و پرورش نیز توسعه پیدا کند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مسوولان این منطقه عموما از بین مردمان همین منطقه هستند بنابراین باید با تمام وجود خودشان در جهت توسعه گام بردارند افزود: باید از خود مردم کمک بگیریم و از ظرفیت مردمی بی‌نظیر منطقه استفاده کنیم چرا که حضور مردم همواره موجب موفقیت طرح‌ها بوده است.

کرمی با بیان اینکه زمین ها باید در اختیار مردم قرار گیرد تا مردم بتوانند در کنار باغات خود منازلشان را نیز بسازند گفت: به فضل الهی در زمینه گسترش امکانات لازم برای بهبود کیفیت زندگی افراد در روستاها و شهرهای استان اقدام شده و پروژه‌ های مختلفی برای بهبود زیرساخت‌های استان در حال اجراست.

وی بیان کرد: باید حضور جوانان و نوجوانان در شرکت های دانش بنیان و تعاونی دانش بنیان تسهیل یابد زیرا جوانان آینده سازان این استان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز