خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری لرستان:

۳۸۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های راهداری در استان اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۹۴۹

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای لرستان از اختصاص ۳۸۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های راهداری در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرتضی شیروانی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح‌های راهداری در لرستان، اظهار داشت: 600 میلیارد تومان موافقت‌نامه ملی از سازمان راهداری برای اجرای عملیات راهداری در این استان اخذ شده‌ است.

وی با بیان اینکه 380 میلیارد تومان از اعتبار طرح‌های راهداری در لرستان تاکنون اختصاص یافته‌ است، افزود: این مبلغ تا پایان ماه جاری به 450 میلیارد تومان می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای لرستان عنوان کرد: ساخت روکش آسفالت راه‌های شریانی و روستایی به‌طول 315 کیلومتر، نصب نیوجرسی به‌ طول 60 کیلومتر و خط‌کشی 2 هزار و 800 کیلومتر از اقدامات راهداری در این استان است.

شیروانی با بیان اینکه عملیات روکش آسفالت 807 کیلومتر از محورهای شریانی، فرعی و روستایی لرستان در دولت سیزدهم انجام شده‌ است، عنوان کرد: 137 کیلومتر روکش آسفالت در سال 1400 و 355 کیلومتر روکش آسفالت در سال 1401 در محورهای این استان انجام شده‌ است.

وی گفت: احداث 10 مورد روشنایی نقطه‌ای و به‌روزرسانی روشنایی 142 کیلومتر از محورهای لرستان از دیگر اقدامات شاخص حوزه راهداری در این استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز