خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

طرح‌های آبرسانی ۵۸ روستا در آستانه بهره‌برداری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۷۷۱

استاندار لرستان گفت: بیش از ۱۲۵ روستای استان به منظور تامین آب شرب سالم و بهداشتی و رفع محرومیت روستاها اجرای طرح‌های جهاد آبرسانی در حال انجام است که از این طرح‌های ۵۸ روستا در آستانه بهره‌برداری است.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در جلسه‌ تعیین تکلیف پروژه‌های آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام با تاکید بر اینکه جهاد آبرسانی باید در خدمت‌رسانی به اقشار مختلف متفاوت باشد، افزود: این طرح با جدیت، سرعت و کیفیت در استان باید مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته ۳۶۰ میلیارد تومان در حوزه آبرسانی اعتبار هزینه شده است، افزود: جهاد آبرسانی در حال حاضر با پیشرفت ۶۱ درصدی در استان در حال ادامه است که نسبت به میانگین کشوری در شرایط مناسبی قرار داریم.

وی گفت: در بیش از ۱۲۵ روستای استان به منظور تامین آب شرب سالم و بهداشتی و رفع محرومیت روستاها اجرای طرح‌های جهاد آبرسانی در حال انجام است که از این تعداد ۵۸ روستا با تلاش و تعامل بین بسیج سازندگی و شرکت آبفا، در آستانه بهره‌برداری هستند.

زیویار  گفت: رویکرد محوری دولت محرومیت‌زدایی است  و در این زمینه قدم‌هایی مناسبی برداشته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز