خبرگزاری کار ایران

با حضور در استان قزوین؛

مدیرکل دفتر بهره‌وری منابع آب ایران روند اجرای بازار آب قزوین را رصد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۰۶۰

مدیرکل دفتر اقتصاد و بهره‌وری آب شرکت مدیریت منابع آب ایران با حضور در استان قزوین، روند اجرای بازار سهم آب در استان را رصد کرده و نقاط قوت و چالش‌های بازار آب را بررسی کرد.

به گزارش ایلنا، سید محمد آهوئی، مدیرکل دفتر اقتصاد و بهره‌وری آب، مدیریت مصرف و تقاضای شرکت مدیریت منابع آب ایران، با حضور در استان قزوین، روند اجرای بازار سهم آب استان را رصد کرد.

آهوئی راه‌اندازی بازار سهم آب را یک تکلیف قانونی برشمرد و گفت: یکی از مهمترین مولفه‌ها جهت عملیاتی کردن این تکلیف جلب مشارکت عمومی و اعتماد اجتماعی است.

مدیرکل دفتر اقتصاد و بهره‌وری آب، مدیریت مصرف و تقاضای شرکت مدیریت منابع آب ایران در بازدید میدانی، جهت رصد و پایش نقاط قوت و چالش‌ها و مشکلات احتمالی اجرای بازار سهم آب قزوین از نزدیک با تعدادی از مشارکت‌کنندگان در این بازار به گفت‌وگو پرداخت.

منصور ستوده، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین هم ایجاد بازار سهم آب را اقدامی حفاظتی برشمرد و اظهار کرد: بازار سهم آب می‌تواند ضمن ترغیب همه بهره‌برداران به مدیریت و صرفه جویی در مصرف، از طریق ضرائب ذخیره در آب‌خوان، نیل به اهداف طرح احیاء و تعادل بخشی را تسریع کند.

محمد محجوب، مدیر پروژه بازار سهم آب نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بازار، روند اجرای این طرح را نیازمند بازنگری پیوسته دانست.

وی با اشاره به نوآورانه بودن بازار سهم آب دشت قزوین، به استفاده از توان ناظرین غیردولتی در تحلیل اثرات بازار به‌عنوان یک بازوی مهم در اصلاحات آتی این بازار اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز