خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور اجتماعی استانداری لرستان؛

۱۲۰ مدرسه در مناطق محروم استان به وسایل ورزشی تجهیز شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۴۴۳

مدیر کل امور اجتماعی استانداری لرستان گفت: ۱۲۰ مدرسه در مناطق محروم استان به وسایل ورزشی تجهیز شدند.

به گزارش ایلنا، محمد کریم خورشیدوند در جمع خبرنگاران، به ارسال تجهیزات ورزشی به مدارس مناطق کم‌برخوردار لرستان اشاره کرد و اظهار داشت: این وسایل شامل ست های ورزشی در رشته های مختلف می باشد که با اعتبار ۵ میلیارد و چهارصد میلیون ریال از محل اعتبارات اداره کل امور اجتماعی استانداری پرداخت شد.

وی افزود: اوایل امسال نیز ۷ میلیارد و سیصد و سی میلیون ریال از همین اعتبارات برای طرح های آموزشی و اردوهای فرهنگی در مناطق محروم به آموزش و پرورش پرداخت شد.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری لرستان  گفت : در هفته های آتی مبلغ ۳۰ میلیارد ریال برای خرید وسایل ورزشی و تجهیز برخی پارک ها در مناطق محروم و کم برخوردار استان جذب و پرداخت خواهد شد.

خورشیدوند ادامه داد : تمامی ست های ورزشی خریداری شده از کارگاه های بومی به منظور حمایت از تولید و تجارت استان، خریداری می شوند.

وی بیان کرد : پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ایجاد نشاط در جامعه به ویژه در مناطق محروم از رویکردهای مهم اداره کل امور اجتماعی استانداری در راستای توزیع عادلانه امکانات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز