خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان:

عامل قاچاق مواد مخدر در پوشش مسافر توسط پلیس قزوین دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۸۲۸

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین گفت: از مسافری که با اتوبوس تهران - تبریز درحال تردد بود، سه کیلوگرم ماده مخدر شیشه و هرویین کشف شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ فرهاد علی‌بیگی گفت: خبری به دست پلیس رسید مبنی بر اینکه یک قاچاقچی قصد دارد مقادیری مواد مخدر را به شهر تبریز حمل کند که سریعا موضوع توسط تیم ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین اضافه کرد: با تحقیقات پلیسی مشخص شد که این قاچاقچی با عنوان مسافر اتوبوس تهران - تبریز خود را در بین مسافران قرار داده است که پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، اتوبوس یاد شده در قزوین متوقف و فرد مورد نظر ضمن شناسایی، توسط پلیس دستگیر شد.

وی عنوان کرد: از متهم مقدار ۳ کیلوگرم موادمخدر، شامل یک کیلو و ۵۰۰ گرم هرویین و یک کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه کشف شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: یکی از شگردهای قاچاقچیان موادمخدر، حمل مواد در پوشش مسافر و استفاده از خودروهای شخصی است که در این رابطه ماموران پلیس هوشیار بوده و روی این قضیه متمرکز شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز