خبرگزاری کار ایران

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان خبر داد؛

آزادی ۱۹۵ زندانی جرائم غیرعمد در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۰۳۸

مدیر نمایندگی ستاد دیه لرستان گفت: ۱۹۵ زندانی جرائم غیرعمد در استان از ابتدای سال جاری تاکنون آزاد شده‌اند.

به گزارش ایلنا ، توکل شاکرمی روز دوشنبه - بیست و نه آبان ماه - در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در این راستا دیه یک نفر، بدهی مالی ۹۲ نفر، مهریه ۷۸ نفر و نفقه ۱۴ نفر پرداخت شده است ، اظهار داشت :۸۹ نفر از زندانیان مذکور محکوم مالی، ۱۸ نفر محکوم مهریه، هفت نفر محکوم دیه و چهار نفر از آنان نیز محکوم نفقه هستند. 

وی مجموع بدهی زندانیان آزاد شده را ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: برای پرداخت این بدهی مبلغ ۷۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض و ۷۰ میلیارد ریال نیز تسهیلات بانکی پرداخت شده، ۱۲۰ میلیارد ریال گذشت و مصالحه و ۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال نیز تقاضای اعسار و از سایر منابع نیز مبلغ ۴۰ میلیارد ریال جمع آوری شد. 

مدیر نمایندگی ستاد دیه لرستان با اشاره به برگزاری پویش‌های مختلف در قالب جشن گلریزان و کمک‌های مومنانه از سوی ستاد دیه استان عنوان کرد: در حال حاضر ۱۷۸ زندانی واجد شرایط ستاد دیه در زندان‌های لرستان وجود دارد که ۱۶۴ نفر از آنان مرد و ۱۴ نفر نیز زن هستند.

شاکرمی گفتد: کل بدهی این زندانیان یک‌هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال است که بیشترین بدهی از این مجموع مربوط به محکومان مالی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز